hmm...


Började klockan kvart i tio idag, åh vad skönt att få  sova lite längre tänkte jag, men så kom jag på vid halv tolv i går kväll att jag skulle till läkarn kl kvart i nio och var därför tvungen att åka sju bussen i vilket fall! ibland blir jag så glad, noot!
Iallafall så såg det bättre ut i örat än vad det har gjort på 18 år, men jag kommer att få leva med tinitus och lock känsla..
Ska tillbaka och kolla igen sen nån gång..

Gick väl bra i skolan idag med, två lektioner och slutade klockan tio i tolv, det kändes jävligt bra må jag säga.
Åkte hem till mamma för att kolla på de söta små valparna som kom igår, 8 st kanonsöta små hundar.
Själv hade jag planerat att tagit den absolut sötaste tiken av alla hem hit till lägenheten, men så blir det inte, och synd är ju det.. Jag får hitta en annan sysselsättning om dagarna, kanske lägga på några träningspass eller så, är trött på att bara sitta och göra exakt ingenting..

Nu ska jag väl ta och tvätta lite grann, jag förstår inte hur en människa kan ha så mkt tvätt så som jag har.
Men det ska väl bli nån ordning på det här nått taf också skulle jag tro, jag skulle VERKLIGEN behöva skruvarna till min sänggavel.. Eller ngn händig man som kan kika och se vilka skruvar jag ska köpa :)

Jajja, har inte tid med det här nu.

Over and out 
 J.W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0