Men hjälp nö


GAAAHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu fick jag verkligen den där känslan, att hoppa av skolan skulle vara perfekt.
Jag ser så många bra lösningar i det och jag verkligen känner hur bra det skulle kännas att bara slita sönder var enda bok och block och bara lägga allt bakom mig!
Det har gått ungefär 3 veckor sen vi börja skolan och jag är lika skoltrött så som alltid. Jag är alldeles för okoncentrerad, stressad och inte alls intreserad för att kunna sätta mig ner och försöka förstå vad som står i boken, på pappret, på tavlan, vad som helst. Jag har fan tappat greppet för ungefär 4 år sen, nästan 13 år i skolan är alldeles för mycket för att en människa ska orka, samma sak 5 dagar i veckn i 13 jävla år, inte konstigt att man börjat lessna.. Ne, hoppa av är precis vad jag behöver nu..
Men också känns det onödligt ?!? hmmpff!

Ja nu skiter vi i det där, just nu ligger jag i sängen och bara kikar runt på nätet.
Var iväg och bowlade med Frida, Erik och Stefan idag. Varför bowlar man inte oftare för? det är ju kul och ett bra tidsfördriv :P Men jag tkr ändå att jag och Frida var duktiga på att kasta klot ;) 

Jag har iallafall kommit fram till att min blogg är väldigt ointressan, jag skriver bara massa dynga varje dag. Men jag trivs med det och du avgör ju själv om du läser den eller inte ;P Äh, vi sätter punkt här.

Over and out
J.W
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0