mööndäg


En skoldag till är avklarad, ja nu var et en dag närmre studenten... hmmpff!
Sitter hos pappsen nu och skriver lite smått och lyssnar på musik, väntar nog mest på att få gå iväg och träna, jag har hört att träna är bra :P Idag ska jag köra slut på var enda liten muskel jag äger, nu jävlar ska fläsket brännas, höhö.. Imorgon är det skola igen, och nästa dag och nästa och nästa och nästa, fan vad jag inte oooorkar, jaja...

____

Jag vet inte varför,
Jag blir glad när jag ser att jag fått ett sms av dig.
Jag blir lika glad när du ringer och frågar hur det är med mig osv...
Trotts att du sket i mig totalt och vägra prata med mig på nån vecka och bara drog, så blir jag glad
Men egentligen borde jag bara bli mest förbannad, och skita i dig totalt.. Men jag kan inte


It's crazy but it's true
I only wanna be with you </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0