Sömn tack??!

Klockan är sådär snart ett på natta och jag ska strax upp i skolan, igen.... BAAAAHH vart fan är blåslampan??

Men absolut, coren var inställd idag, ÅYES, jag tror jag fick ett glädjerus och sjöng högt och tydligt för hela hudiksvall.. Hmmm, feel the irony!!
Vaffan, den var inställd i söndags också, jag tror jag kräääks, ett core pass i veckan håller inte rktigt, men vet du vad? Jag körde lite på egen hand istället. Men bodystepen var lika omtyckt idag med, men wooops, mina knän? Håller dom på att balla ur nu? eller var det bara en engångsföretelse? I hope so!

Nu ska Johanna Westling sova, eller iallfall göra ett tappert försök..

Over and out
J.W



När ingen ser, när ingen vet kommer gråten mitt i skratten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0