Söööndag

Igår kväll var nog en utav de tråkigaste kvällarna på länge, jag och frida satt på mitt köksgolv och försökte komma på något att göra, där satt vi länge men kom inte på något att göra. Men vi pratade en hel del och det är ju skönt:)
De andra grillade och hade en avslutningsfest på sommaren fick vi veta, och det känndes ungefär.. Ja ni kanske kan förstå själv hur det skulle kännts..
Iallfalll så är jag hos mamma nu och är barnvakt, Gustav måste snart ha skrikigt sig hes och ingrid med. Just nu vill jag bara hem till lägenheten och plugga, tvätta, packa och sova men nepp, så blir det inte... Ska väl slänga the kids i badkaret för en rejal skrubbning för imorgon är det dagis och förskola.

Jag är verkligen i ett stort behov av en ny dator, det håller inte det här.

Höstschemat på kraftvalvet börjar äntligen imorgon, så nu finns det så himla mycket jag vill göra där så jag kommer att träna varje dag tammetusan.
Bodystep, core, bodyjam, bodypump och jag skulle också vilja prova på spinn 40..


Over and out
J.W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0