Fredddaaa

Då var det fredag.
Idag är jag inte lika glad över att det är fredag och helg.
För det innebär att på måndag drar den där jävla praktiken igång igen.
Det finns inte en kotte som inte sagt åt mig att gå till rektorn med det här.
Och det tänker ja göra.
Det är inte mitt fel att det inte går ihop på avdelningen, och det ska fan inte påverka mitt betyg.
Med det är klart att det gör det,när jag inte haft någon speciell handledare på 4 veckor av 6.


Igår kom Malle äntligen hem som varit i usa i sex veckor.
och sist jag träffade henne var vid jul.
Igår fick ja träffa henne en snabbis, wiiihoo..
Ikväll åker jag till ilsbo och är med henne, och säkert massa andra :) vad vi ska göra, vet jag inte än.

Nu ska jag ta superhojjen ner till hudikgym och köra ett bodypump pass.
Meningen var att ja skulle köra pump i eftermiddag,
Men jag måste städa och sen ska ja ju till Malle :D


Jag, Tobias och Malle,  en härlig utekväll i sommras :)

Nu läre jag packa väskan och hoppa på cyken.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0