Onsdag

Veckan går ju inte frammåt!?!
2 days left!
Fick betyget på praktiken idag.
Och tro påfan att jag blev godkänd trotts allt :)
jag känner att en klump i magen har låssnat.
Hon skrev betyget idag min handledare, och själv jobbar hon inte mer den här veckan.
Jag är godkänd, men ska ändå jobba Tors och Fre, fast det inte står på mitt schema?
Ska ju inte ens gå med min handledare, utan med två andra... Galet galet.

Bodystep idag, enbart.
Det gick faktist förvånansvärt bra idag.
Med tanke på att jag sovit en till två timmar inatt och var så trött innan jag gick iväg till gymet att jag nästan inte orka stå.
Benhinnorna skulle bara våga, kände av de lite grann idag.. men stop där!

Nu ska jag sova med tanke på hur många timmar ja sovit inatt liksom. (;
Imorgon, 7-16
sen det enda som står på tränings schemat ät bodybalance..
Ska nog trycka in ett combat eller pump pass innan :) Eller en massa gym ba.

Godnatt
Pössn flyger

Kommentarer
Postat av: Carro

Galet galet :O

2009-04-23 @ 11:26:04
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0