Gruvar mig lagomt

FAN
Ni vet nä man verkligen inte känner för att jobba, när det nästan väger över att ringa och sjukanmäla sig, men plikten är ju den att jobba ska man.
Så känner jag, Jag gör nästan vad som helst för att slippa jobba nu.
Men jag får tänka på pengarna och bita ihop.
När man väl är där så kommer det ju rulla på, men att ta sig dig och tiden innan man är på jobbet är så jävla drygt jobbig!
Jag känner nog mest såhär för att magsjukan håller i full gång!
Jag trorkar inte spyor, det är det värsta jag vet.. men vad har man till val.
På söndag när jag kommer hem ska jag jubla :)
Man kan hoppas att dom här tio timmarna springer iväg.


OCH SÅ RINGER SYRRAN OCH VILL ÅKA IN PÅ HUDIKGYM OCH TRÄNA
MEN MINA TRÄNINGSSKOR OCH ALLT SOM HAR MED TRÄNINGSKLÄDER ATT GÖRA ÄR NER PACKAT
OCH GYMMET VAR BARA ÖPPET TILL 20:00 SÅ VI SKULLE INTE RIKTIGT HINNA!
NEJ JAG VART INTE ALLS GRYMT SUGEN PÅ ATT TRÄNA, INTE ALLS FÖR ATT JAG INTE KOMMER KUNNA TRÄNA FÖRENS PÅ MÅNDAG! 
MEN LIKA GLAD ÄR JAG FÖR DET MEN GLADAST ÄR NOG MINA BENHINNOR.



Ha en fin kväll allihopa :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0