Torsdag

Inte någon mer händelsrik dag än någon annan dag på skolveckorna.
Fick min dödsdom i svenska B idag, gulligt vad med rester jag har, jag måste nog försöka att hitta någon vänligt sinnad själ som är duktig i svenska B och som känner för att hjälpa mig lite sisådär :)
Sen har jag väl skit upp till öronen fram till studenten! FAN, just nu ba örker ja int ;)

Tog en Fika med Emma och Frida på jambo idag, och fick ett mycket intressant, förvånande, överraskande och glädjande samtal av min vän Jenny Jansson :)
Drog iväg och tränade lite senare mot kvällen, var det skönt, uppfriskande och häligt? Svar: NEJ! Det känns att jag inte rört på mig på evigheternas evighet, och nej, min kropp är inte frisk nog att träna ännu..
Vi kör igång lite lungt till veckan igen.. mm, vila bigtime i helgen, men en promenad skadar inte då och då :)

Nu ska jag kika på en film och sova, med tanke på att jag inte sov många timmar inatt..
Godnight sweeeeeethearts




Tårarna på kvällen
men leendet på dagen
duktigt på att spela
men dålig på att dölja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0