mm

Igår kväll så kom min lillasyster hit och ville sova över här och inte klagade jag inte, vi kollade på Dennis, åt godis, fika kvällsfika och läste tre böcker :) Sen sov hon så gott så.
Larsson och Maja kikade förbi lite senare, och vi kollade på wallander, steget efter och sen en till som jag inte minns namnet på.

Idag, börjar nog mitt nya liv till en viss del.
Men på onsdag börjar det på riktigt, då drar träningen igång igen.
Jag längtar sjukt mkt tills jag får rutin på träningen igen. Mitt liv kommer se ut såhär skola-träna-plugga-sova-skola-trna-plugga fram tills den 12 juni. nu är det nära.
Jag kommer inte ha tid med nån människa tror ja.. men thats it..

Var ligger landet dr man böjer bananerna?
Ja, är det samma land där dom bor, indianerna?



Nu ska ja ta och skirva lite skolarbeten och sen ta en dööösssch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0