Måndag

Inte haft tid med bloggen rikitgt, och en del bloggtorka spökar nog också.

Helgen har varit rätt lugn.
Fredag kväll var den lugnaste kvällen på mycket länge, massvis med godis och film, väldigt härligt eller rättare sagt skönt. Emmsan sov här och på lärdagmorgon hängde vi på låset på hudikgym.
Sen vart den en mycket lyckad överraskningsfest för Elin Westin, med massor av mat, dryck och singstar.
Hon fyller faktiskt 18 idag, så ett stort grattis till henne :)
Vart en snabb utgång där på kvällen, inte värt det, fan vad krogarna är tråkiga här i stan, dessutom var jag sjukt trött och faktiskt sjuk så jag gick hem väldigt tidigt.
Söndag vaknar man klockan sju på morgon,men tvingar mig själv att sova iallafall till nio, men lyckas ligga kvar till halv tio. Så länge har jag inte sovit på flera veckor.

Idag vart det lite träning.
Jag vet inte om ja kan säga att det var värt det.
Trött, trött och galet trött.
Men affron var iallfall lika kul som alltid, men orken var liten.
Och Bodystepens program är jag galet trött på, men idag var det iallfall två nya låtar :)
Snart byts nog hela programet ut, härligt :)


Nu ligger jag i soffan helt utslagen, somnar när som helst, tur är väl det om man börjar klockan sju imorgon.

Jag skanar mina småsyskon så det gör ont.
Men sjävklart ska all tid gå åt till denna jävla praktik.



Jag vet inte vart felet sitter, jag vet inte vad jag gjort.
Ingen
jävla
aning
Men det gör ont...



Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0