Slarviga jag


Ja min hårfärg vart inte riktigt så som jag hade tänkt mig men det vart bra ändå. =)
August igår var riktigt trevligt. Bra musik och trevliga människor. Det var kanske liet för mkt folk där ett tag. Men kul hadde ja :D
Förresten, jag är så jävla slarvig så det är pinsamt. Jag glömmer och tappar bort saker exakt hela tiden.
Det går inte en dag utan att jag letar efter min plånbok eller efter mitt baknomatkort. Eller att jag glömmer plåtbrickan längst in i affären och kommer på det när jag står vid kassa, alltså det är sjukt hur slarvig jag är! Och jag kan erkänna det nu, eftersom att mitt id-kort kom bort igår på august, jaoo, så sant så sant.

Nu har jag bytt sängkläder och duschat. Det är nog absolut skönast att lägga sig i en renbäddad säng när man ä nyduschad!

Han som mördade Engla har erkännt mordet.
Hur JÄVLA dum får en människa vara. Det är äckligt jävla vidrigt.
10 år, oskyldig flicka som blir mördad. Usch det är inte sannt!

Nu ska ja göra något att fika och kolla på tv.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0