Söndag


Söndag vad kan man säga som söndagar mer än att dom är fruktansvärt dryga.

Vart en kväll inne på august igår.. Man kan säga att gårdagens festande har satt sina spår och jag är sliten som få. Jag har dessutom lyckats gjort något knasigt med mitt knä.
Tequila, det är gott men samtigt farligt.
Man kan sammanfatta kvällen som att den var riktigt trevlig faktiskt.
Vakten på agust är ju galen, jävla idiot jävel.

idag har jag verkligen inte gjort ett skit, elin och jag har legat i sängen och sovit sen vi kom hem från Anna, sen har vi legat i bubbelbadet och i soffan, och där emellan har vi käkat! Slappt och bra, Elin ligger och drar sig och sover till och från i min sängen lite till nu, så som det ska vara dagen efter kvällen innan.
men faktiskt har jag tvättat en maskin med kläder.

ska nog dra en sväng till Maja, känner för att vara med henne idag.

Nu ska jag dra ner och käka middag, lasagne. Mummsens!

See yaa! P&K

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hur har din söndag varit? :)
Ha det bra :)

2008-04-27 @ 16:31:45
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0