Bockarna, stadt, äckliga schots!

Hej hej, hemskt mkt hej!

Om man säger såhär: Fyfan vilken jobbig dag! Ja, gårdagen har satt sina spår! Aldrig aldrig mer ska jag dricka något som tabascoschot, vet inte vad den heter men jag bara ger er läsare en varning.
Jag och frida hade ingen aning om vad det var för något, vi vart lixom bjudna. Tårarna rann, snoret börja typ rinna, det sved i näsan, magen vände sig ut och in (nästan), Kännde som att hela huvudet brann och kvällen vart förstöd.. Okej, det smakade sprit också, men tabasco är ju grymt starkt och det var shoten med, jag har aldrig varit med om värre i hela mitt liv. Jag har käkat pirri pirri, men det här klådde allt som har med starka kryddor, mat och drycker att göra. Det var ett Helvete! Men kul hade vi iallfall tycker jag. Tur att vi drack den där ganska sent. :P
Dagen efter kvällen innan: Jag dööör!!
Tränade en sväng idag med, hur jag orkade det förstår jag inte. Det vart grymt jobbigt och jag hade i stort sett inga krafter, men det gick iallfall. Men man märker att kroppen inte är i form efter gårdagen... Jag är som en död fisk.

Nu orkar mina fingrar inte nå mer, vilket givande inlägg. =P

Caroline Norberg, du är en underbar människa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0