bubbelbad, melodifestivalen

Igår vart det bubbedbad med Anna och melodifestivalen för fulla muggar, förresten.. Han är som grädden på mosen, han är som pricken över i:et, han är : Björn Gustavsson! Han är min Idol, han är hel enkelt bäst!

Somnade på soffan igår kväll, vaknade imorse med kläderna på, en hund som ville ut och en kyla som fick fönsterrutorna att spricka.. Pelletsmaskin hade lagt av  någon gång under natten, så jag sitter fortfarande med täcket på mig och huttrar. Min käre border Oskar har fått igången den nu, så nu jävlar brinner det i kamin iallfall, tur är väl det, måste snart upp och städa upp det sista sen i fredags och det tänker jag inte göra förens jag kan ta av mig täcket, till och med min näsa är iskall



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0