Fredag.


Jag har konstaterat att min ipod är bäst, sorry fuckers den knäcker er alla. =P
Jag har bra musik, den klingar riktigt jävla bra i mina öron.
9 crimes..... Lyssna!

Jaja, ikväll blir det att jag åker till Sara, blir nog lite dryck och trevligt folk. 
Och imorgon blir det utgång med skönt folk, Jajjääämen :D

Jag sitter och funderar på vad jag ska ha för kläder på mig ikväll, känns som ett hopplöst fall nu.
Jag har verkligen ingenting som jag känner för idag. NADA... Och som pricken över i:et så har min plattång lagt av, verkligen vad jag behöver. Jag får köra med lockigt hår framöver tills att jag har gjort mig ork, lust och råd till en ny.
Ja snart går bussen och jag som vanligt är seg och hoppas på att klockan ska gå lite segare, men det gör den ju knappas.

ähe, jag måste nog dra mig nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0