Måndag


Ja då var lovet slut och skolan drar igång igen.
Dagen idag har inte varit så speciellt ansträngande.
9-12 och under dessa timmar satt jag nog mest och gjorde ingenting.

Haha, fyfan så patetisk du är.
Jag är inte ett dugg rädd för dig och jag skrattar högt innombords när jag tänker på hur jävla slut du är.
Du tror att jag är livrädd för dig, men ack så fel du har.
Jag skiter väl fulständigt i dig,  Jag känner dig inte ens, jag vet ju inte ens vad du heter.. ?
Hörrö du, lyssna inte på allt du hör
brb, jag måste bara gå och skratta ihjäl mig!

Nu ska jag sitta och dega fram tills träningen

PÖSS

Kommentarer
Postat av: Annapann

Vad har hänt?

2008-11-04 @ 07:44:49
URL: http://amo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0