Jävla djurjävel


Kan jag bara säga..
Igår kväll vid elva, halv tolv var det jag som sprang runt runt i kolsvart mörker och letade efter 7 små valpar som hade lyckats tagit sig ut, för att grynet hade öpnat dörren. (mamman till valparna ;P )
Jag kan ju säga att jag vart skit rädd, för hur skulle jag hitta dom? Så små, i sånt mörker.. Men efter att jag sprungit runt runt och ropat så kommer dom i en hög och skuttar och tyckte dom hade skit kul.. Men dock var jag fly förbannad ;P

Erik har feber och ont i magen idag, så han ligger här på soffan nerbäddad och myser med en film.
Ingrid och gustav klättrar på väggarna och bråkar om  vart annant, näsatan.  Och jag hittar hårtussar lite överallt, för ingrid har fått tag på saxen och klippt av sig lite hår, tur som är så syns det inte, haha!

Planerna var att jag skulle tränat idag, men jag är tät i bröstet och vart min röst är på väg att gå vet ingen, så jag väntar tills imorgon och kör lite bodystep och core :) för det tänker jag faktiskt inte missa :)

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0