Förortsungar


Kikade lite på film med syskonen Sjölund nu ikväll, förortsungar.. En väldigt bra film för er som inte sett den liksom, se den då... Vi käkade bara knäcke bra utan nått och vatten till filmen, det är faktiskt gott och inte särskillt onyttigt heller ;P

Planerna med att träna bodyjam idag sket sig, för det började vist inte förens v.38 dvs nästa vecka, så jag får väl vänta då:P men imorgon blir det bodystep och core och det längtas en aningen gansksa mkt :)
Förresten känns det som om att jag kommer att klara av skolan, eller jag hoppas iallafall på det, försök fixa med pr-gruppen så nu ska jag plugga upp engelskan och ska väl höra med någon om matten, great fan:)

Just för tillfället sitter jag i soffan och umar mig för att jag har så himlans ont i huvve, men det går väl över nån gång?? skulle ju vara rätt skönt faktiskt, aah det skulle det nog va liksom ;P

Nu ska jag nog lägga mig och läsa min bok och kanske sova en bit, godnatt med er fölket där ute!

bambam, vi är förortsunga för här i betongdjungeln är vi kungar,
bambam, från en värld till en annan samlas vi tillsammans, förortsungar!

Over and out
J.W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0