Hemkommen från träning


Nu är jag hemma, slut i benen och slut i kroppen. UNDERBART!!
en liten besvikelse idag var ju att Coren var inställt, men efetr bodystepen så gyma jag och elin i 35 min isället, helvetes hell va jobbigt det är att cykla fort som fan efter ett pass bodystep då benen redan är rätt slutpumpad. Jaja, det var härligt iallafall, men jobbigt som fan! Vart rygg och mage med!:)

Nu ligger jag i sängen död som en fisk tror ja, skönt är det och trött är ja, men somna kan jag ju förståss inte göra e, ne fan heller, varför skulle Johanna kunna somna? hon tkr väl om att ligga upp på kvällarna och räkna får.. hmmpff!

Imorgon är det fredag, underbart.. hela veckan har gått, skönt synd att det bara är två dagars helg liksom.
Men iallfall på lördag till söndag ska jag och frida vara barnvakt åt henne kusin? Kusinbarn kanske det också var? Det blir säkerligen kanonmysigt:)

Nu ska ja nog gå och möta majsan..

Over and out
J.W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0