Morgonblogg...

Godmorgon medmänniskor.
Idag är det 19 minus ute, jag tror jag fryser fast!

Idag åker jag in till skolan så jag är där till klockan ett ungefär.
Ska skriva ett prov i etiken som jag missade före jul, och jag hoppas det går bra.
Det har så att säga blivit en del uppskjutet, men bättre sent än aldrig.

Klockan är halv nio och jag har bestämt mig redan - ingen träning idag.
Börjar bli sjuk nu igen, så i helgen blir det vila, vila, vila och ja vila igen.
För på måndag börjar mitt och Annas nya liv på hudikgym minsann =)
För varje dag som går känner jag mig nog mer taggad att börja där, men också emellan åt känner jag att nee, fy...
det visar sig väl hur det går där bort i ;)

Själv hoppas jag på att få låna mammas städmaskin idag, känns som att den behövs.. =P


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ta och lägga några timmar på pluggning innan bussen mot broman avgår..

Ha ett bra liv. Ha en fin helg. Sköt om er. Simma lugnt.


Kommentarer
Postat av: Anna

Det gick ju skit bra med dina planer på vila hörru du ;) Imorron börja våra hudikgym liv!

2009-01-16 @ 09:52:43
URL: http://annasjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0