Det går aldrig utan sopsäckar..

En dag på jobbet, igen..
Inte så ansträngande, hade en köks-tur, vilket innebär att jag bara diskar och dukar fram och undan.
En huvudvärk som skulle kunna döda har jag haft hela dan, och kom på när jag precis skulle sluta att jag inte druckigt kaffe på hela dan. Jag vet inte riktigt hur det kommer sig, kaffe dricker jag annar för jämnan på jobbet, men inte idag. Stressade som fan för att hinna klart med allt till klockan halv två då jag skulle med bussen, men ack så fel jag hade, inte gick det någon buss halv två, nä för den gick tio över ett och nästa buss gick halv tre och vad gör man i bergsjö kl halv två  i en timme.. Inget mer än att sitta på busstation och döa.

Fan vad livet är svårt ibland, jag önskar att jag vore ett litet barn, utan frågor och bekymmer. Allt var så enkelt förr, just nu känns det som att hela min värld håller på att falla samman och helvetet kommer att braka loss vilken sekund som helst. Jag vet inte vart jag ska ta ivägen, vad ska jag göra? Hur fan kommer det här att gå!?

Iallfall så ska jag ta och plocka ihop lite nu, jag gillar inte när det är stökigt;)

Pössen
over and out

Kommentarer
Postat av: mamma

Du kan alltid komma hem... innan allt brakar.. eller sen oxå föresten

2008-07-23 @ 22:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0