Sova

Igår, ja tro det eller ej, jag somnade kl 22:00 ungefär och vaknade idag kl 11.30.
Jag har inte sovit såhär mycket på länge! Och det var UNDERBART!
Jag har nästan glömt bort hur det känns att sova. Har inte sovit längre än 4-6 timmar per natt sen förra veckan någon gång. 


Igår fick jag min mintgröna, fina och platta ipod. 
Faktum är att jag inte riktigt förstår mig på den, massa inställningar, jag vet fan inte hur man gör för att få in musiken. Skulle fixa med det igår och tyckte att jag hade lyckats. Men hallå,  All musik jag har på min dator vill inte jag ha på min ipod. 
Ja det kommer nog gå bra det här till slut med.

Idag ska jag nog ta mig en promenad i solen med min nya ipod, och min väldigt braa musik!
Sen ska jag ta mig en dusch och åka till Majsan.

Skulle egntligen på bockarna ikväll, men så blir det inte. Maja har inte fått sin lön, och jag går inte ensamens!

Jag skriver bara massa strunt idag. Nu ska jag ner och hjälpa mamma med hennes ipod


P&K
häjjhäjj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0