vill gå hem

hm ja håltimme till kl 3, och jag all förvåning stannar kvar på skolan och dessutom var med på idrotten! känns som att jag inte får missa mer av skolan nu. Försöker få in lite av psykologin men det funkar inte riktigt så bra som jag vill.
Har inte uppdaterat på ett tag nu, har inte hänt sådär jättemycket..
Lovet har varit trevligt, fester och dessutom har jag gått och blivit hela 18 år, tiden går rätt fort har jag kommit fram till. Aja, jag hade iallfall ett ruggigt bra lov, och en roligt 18:års fest tycker ja, med fulla och glad människor precis vad jag ville =)

Återkommer

-------

Hej och hå nu är jag här igen och tänkte blogga lite, jag sitter och funderar över hur fan jag ska klara av skolan, matten? Engelskan? just nu känner jag mig som ett HEJ KOM OCH HJÄLP MIG!! Många tror nog att jag skiter i dessa ämnen för att jag är lat, men icke.. Jag har så jävla länge försökt få hjälp, jag har alltid haft problem med engelska och matte, ibland tappar man orken när man aldrig får den hjälp man behöver, skolan är skyldig att ge eleverna den hjälp man behöver.  Jag har kommit till den där fasen, det får gå så som det går, jag kan inte göra bättre.. Well, över till något roligare, på fredag mina kära medmänniskor så ska jag samt en bunt till ha det roligt, sen kanske det blir att jag drar in på krogen, vi får se vad kvällen visar  =)

Ähheee, hör hej


Kommentarer
Postat av: anna lusth

KATTSKIT PÅ SKOLA

2008-03-12 @ 21:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0