Fredag och helg

Äntligen, ja  det säger jag  nog varjer fredag.
Helg  (: mmm, i like it

Ikväll blir det lite expriment med fläskfilé :)
Och nog protatisgratäng till, det blir nog skitbra ;)
Senare blir det nog film, film, deg, deg, mys, mys..

Resten av helgen är ett oskrivet blad.
Jag har tittat på film och tv varje kväll i mer än två veckor nu.
Imorgon kanske vi kan göra något annat, jag och fredrik börjar lessna på dumburken nu. ;P
Någon som har någon lysande idé?


Jag har kommit på en sak
Jag skulle kunna leva på hårdbröd, kanske lite skinka eller leverpastej.
Skulle inte ha nå problem med att äta det till frukost, lunch och middag inte..


PÖSSS BA
HEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0