bam bammmmm


Har väl gått hyfsat på praktiken.
Haft en hel del att göra fram till klockan ett.
Fick sluta kring tre, var ju skönt iallafalll. Men ska jag vara ärligt, håll i hatten.. Jag längtar tillbaka till skolan.
Den här praktiken är någonting jag aldrig vill minnas. ALDRIG.
Jag hoppas jag super bort alla minnen från den här praktiken då studeten är kommen, haha.. nä så full ska jag nog inte sikta på att bli ;)

Jag tänkte ju träna idag, lite afrodance så underbart.
Men jag valde att vila tills imorgon som är bestämt.
Ska vara försiktig när man haft halsfluss.. Men nu tror jag att jag är tillbaks på banan igen och kan köra igång :)
lovely liksom.
Men det vart hundkurs ikväll istället.
Varför kan inte en hund kunna allt redan från födseln?
Varken jag eller min hund har tålamod och koncentration.. men det ska väl gå att fixa kanske. :)

Nu ska jag sova, eftersom att man ska upp tidigare än vad lagen säger.

Sovgott
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0