Here we go!

Underbar helg.
Helt underbar, både träning och sol och massor av vin :)
Nu är det härligt!

Jag och Emma tog oss en ungefär två mils lång promenad idag. Riktigt härligt.
Tråkigt nog har jag tre blåsor på mina fötter och är galet öm i dom.
Fel skor, hej!
Nästa gång sattsar vi nog på något bättre.
Idag har vi varit ute exakt hela dagen från klockan tio i morse till klockan nio ikväll.
Fast vi har ju varit in emellan och käkat ;)

Nu ska jag ta och slå en knut.
Imorgon börjar skolan igen för oss som varit borta i 8 veckor.
Nu är det verkligen sista biten kvar av skolan, sen är det dags för oss avgångselever att skrika oss hesa och gråta av lycka:)

Men godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0