Idag vart det mycket röra på sig

Jobb idag, lika rövigt men det rullar väl.
3 days left!

Åh träning idag, det var skönt att få komma igång med mer kondition nu.
Men någonting hände i mitt knäveck.. ont gjorde det, men nu är det borta.
Så himla skönt, vart aerobic och sen core.. :)
OCh sen fick jag och Emma för oss något.
Vi hoppade upp på cyklarna.
Cyklade runt hela sandvalla, gata in och gata ut, upp på broman, ner till Sanna/mo 
tillbaks till stan och  vid borjaparken, sen upp på öster och sen runt runt. Det tog sådär ungefär 2 timmar, och det var hur skönt som helst, måste varit lätt över en mil. Frisk luft är bland det bästa som finns.
Dessutom har vi cyklat från mig mitt i stan till håsta 100 ggr.
Fan va härligt!


Nu ska jag verkligen sova
inatt vart det inte många timmar.
Imorgon börjar jag 7 igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0