kväll igen

dagarna går rätt fort nu.
Skönt, för inte klagar jag om det går snabbt till studenten.
Idag har jag satt mig i ett dilemma, ett val... Och jag måste komma med ett svar så fort som möjligt, senast nästa vecka... Det här blir svårt, hemskt svårt.
Jag vet inte vad jag vill..

Idag vart det bodypump.
Egentligen skulle jag har kört step och affro, gamla vanliga liksom.
Men eftersom att jag har världens rethosta som vägrar ge sig så är kondition ingen bra kombination, då skulle ja nog hostat tarmarna ur mig.
Imorgon ska jag prova mig pålite kondition, har blirvit grymt lite sånt nu senaste tiden, varför?
Nu blir det sova
Ha en bra natt
Godnatt
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0