Lördag, lördag igen!

då var det lördag.. igen! tyckte nyss att det var lördag men.!!
ingenting speciellt händer idag.
Eller jag ska vara barnvakt åt de små gullungarna
och Caroline gör mig sällskap :) det var år och dar sen tammetusan!
Och faktiskt ska jag duka med chips ikväll.. men det är ju faktiskt lördag.

Meningen var ju den att jag skulle ha tränat idag.
Men icke, blev inget av med det e.
Imorgon hoppas jag på att få en plats på pumpen, annars blir jag ledsen på ögat!

Sitter hos mamma nu.
Gustav min lillebror väntar ivrigt på att hans kompis Anton ska komma.
Gustav och Anton är nämligen bästaste bästaste vänner :)
Ska ta och göra nå nytta, eller så sitter jag här och läsa massor av bloggar och hänger på facebook.
Haha ;)


gooooodbyyyye my people :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0