Lov :D :) :D :) :D :) :D :)

Det är helt sant!
Det är lov, lov och åter igen lov.. dock bara i en vecka, men jag njuter varje sekund nu kan jag lova.
Ska försöka att hitta igen mig själv, innan praktiken dara igång igen.
Underbar kännsla när man går hem och får lov alltså.

Tråkigt nog har jag ont i halsen igen.
Sådär så man avstår gärna ifrån att sväja.
Sådär irriterande och jobbigt.
Precis sådär innan halsflussen bryter ut.
Det är inte sant, igen...Det är galet, nu är jag mer less än någonsin på sånt här.
Jag hoppas det bara är tillfälligt.
Men varför skulle det liksom?
Vill inte bli liggandes hela lovet, aldrig jag går inte med på det.
Ska även jobba i helgen, så ja måste masa mig upp hur som helst :(

Är hemma hos mamma nu.
Skönt.
Ska lägga mig framför tv:n och bara glo nu.
Och hålla tummarna på att halsen blir bättre, men jag känner igen det här och vet hur det kommer sluta.

Ha en bra påsk allesammans :)
Puss och kram !

Måste bara lägga ut en söt bild på min lillebror Gustav, han är en stjärna om nån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0