Påskhelgen är över.

Det känns som det varit den lägsta helgen ever.
Skönt.
Nu har jag lov i en vecka, det känns ju underbart! dock mitt sista lov, sen blir det till att jobba i 45 år.
45 ÅR, hör ni vad mycket det är? haha ;)

Råkade bli en utgång igår för mig och frida.
Stadt.
Fri entré, det var väl det som lockade.
Dock kom vi inte di förens klokcan var typ ett, haha!
Så vi hade en timme på oss där inne, men ändå kändes det som att vi var där i flera timmar.
Men det var en trevlig kväll tycker jag :)
Dock kan jag ibland undra när jag ser dig, vad har hänt med dig?
Att något så litet men ändå så stort kan spola bort en hel vänskap.. det är konstigt!

Jajja, nu blir det sängen.. eller iallfall soffan och tv :) hihi!



I'm not sure it's gonna be You and me, anymore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0