Stjärnorna finns här

Då var det slut på lovet och det finns inga ord för hur jobbigt det känns.
Det hade ju varit annat om man skulle tillbaks till skolan.
Men icke, praktiken fortsätter. Men bara den här veckan sen är det slut, hoppas ja. Kommer säkert få göra om massa dagar bara för att de inte kan sätta betyg, eftersom att jag haft typ 10 handledare. usch!

Annars har det varit ett bra lov.
Har inte hänt så värst mycket, eller jo egentligen så har det väl det.
Men jag kan säga att jag njutit av varje sekund och minut.

I eftermiddag ska nordens svagste kvinna köra ett bodypump pass.
Ja, det ska väl gå bra.
Det har blivit rätt lite kondition den sista veckan.
Men när man har lov då tränar man det man hinner.

http://www.youtube.com/watch?v=9PVOSefh24U
Jag vet inte varför, men jag får vårkännslor av den här låten ;)

Jag känner hur ångesten börjar krypa upp längst ryggraden och sakta men säkert börja driva mig till vansinne!

Kommentarer
Postat av: L

grym låt

2009-04-26 @ 12:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0