Utgång, påskafton och jobb

Igår kväll vart det en utgång för mig.
Det var ett tag sen nu, har varit nykter bra länge nu.
Vart några glas vin hemma hos mig och deeeptalk med frida.
Tänk att det finns så mycket att prata om, speciellt efter några glas vin. hihi.
Men nu blir det lugnt ett tag, jag känner verkligen inge behov av att varken dricka eller gå ut.
Men ibland kan det vara kul.
Igår var det kul, till och från.

Idag har det varit och är ju fortfarande självaste påskafton.
Vart påskfrukost idag, vi målade ägg och åt mys mys!
Sen var det dags för mig att färdas mot bållebo och jobba.
Ikväll var det lättförtjänta pengar.
Verkligen en super lugn kväll, men det kan det lika gärna få vara nu när det är påsk ;)
Massvis med godis har man hunnit med att ätit också.
På jobbet var det stora ägg med godis och skålar, det tar aldrig slut på godis!

Nu ska jag nog snart hoppa i säng så man orka upp imorgon.
Börjar jobba 06:45 imorgon, det känns lite jobbigt men sen är jag ledig.

Ha det bra alla fina.
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0