Verkligen en söndag

Såndär riktigt seg och trög dag, en såndär när man är mysig i hela kroppen!
Blev väckt klockan halv 8 av mina småsyskon, så då var det bara att kliva upp och göra iordning frukost till dom små och kaffe till mig och Emma, och självklart lite frukost till oss med ;)
Tillbaks till sängen efter frukost medans ungarna kollade på tv.
Men vi har nog hela familjen haft säng och soffläge som grundposition idag.

Tänkte när jag vaknade imorse att jag och Emma skulle äta riktigt bra idag och dricka riktigt mycket.
Så vi orkade med träningen till tusen.
Men riktigt så vart det inte, först frukost klockan halv åtta eller nå sen vart det hemma gjord pyttipanna klockan två. Sen inget mer.
Men orkade med träningen jävligt bra ändå, riktigt bra..
Trotts all träningsverk och sånt, men mage var ingen höjdare idag men man ska inte klaga.
Har inte kört kondition på snart två veckor, och det gick lysande ändå :) Vilken lättnad.
Ja, det där Aerobic Special var ju kul minsann, ja gillare!

Nu blir det sängen.
Nattii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0