Alla hjärtans dag och strålande sol

Kvällen igår slutade men att jag och Frida delade några glas vitt och snacka skit, ni vet sånt där som behövs :)
Meningen var att jag och frida skulle sova länge idag
Men icke, klockan 8 var jag pigg, men somnade om till tio och det var väl ganska länge kan man tycka
men inte om man kom i säng vid tre halv fyra. :)

Idag är det alla hjärtans dag och jag har ingen att vara kär med ;P
så jag tänker åka hem till mamma och äta alla hjärtas dag middag med dom
det blir nog mysigt :)


för övrigt kan jag berätta att jag VERKLIGEN HATAR DISK
jag blir sjukt sur så fort jag ser disk, eller måste diska.
iallfall när det är mer än två glas och en tallrik.
Den som vill får köpa en diskmaskin åt mig, jag lovar att jag inte ska bli ledsen.


Kram på er
Ha en fin dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0