Bababababba


Idag vart det en hel dag på Ikea
Ja det var härligt.
Ingen tränig, finns inte ens tanken att försöka hinna med träning nu fram tills på måndag, tråkigt nog men det medför ju en hel del bra saker minsann:)
Så långt är det inte till måndag, eller jofan det är det ju.. men jag hinner nog egentligen bara blinka så är vi där.
4 träningsfria dagar!!!! det är ju egentligen sjukt att jag tillåter, men shit the same har ju annat för mig liksom! :)

Nu finns det inte så himla mycket kvar att packa ihop, lite små prylar och sånt.
Sånt där trååååkigt som man inte vet om man ska spara eller inte.
Men allt ska bort, så jag har inte så mkt till val.
Vart får man alla prylar ifrån? och varför sparar man massa skit?

och nu vill jag ha sommar
inte massa blöt snö och kyla
SOMMAR
SOMMAR
SOMMAR
nu, helst för två månader sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0