Måndagen som blev inställd.

För det första sov jag över och sen tog det mig hur lång tid som helst att ta mig upp ur sängen i morse.
Det var länge sen jag var så där trött på morgon.
Men jag masade in mig i duschen och var seg, men jag hann..
Kom till skolan vid halv ni och får veta att läraren är sjuk, så suckade eftersom att vi då skulle ha hål till klockan halv ett.
Så jag satt väl i skolan fram till typ elva då jag fick veta att lektionen på hus elva var inställd.
Skönt tänkte jag och var påväg hem.
Men så kom jag på att jag skulle träna så jag stannade i stan istället på mammas jobb, fika och hade mig.
Nä men då fick jag ett sms från hudikgym där det stod att bodystepen var inställd, skulle också ha kört afro fower dance men jag orkade inte stanna till halv sju.
Så jag tog mina träningskläder och åkte till gymmet.
Sprang på löpbandet i 40 minuter, körde lite mage och lite nånting som jag inte kan stava till men ;)
Sen for jag hem, några timmar tidigare än vanligt.
Ja det var min måndag i korta drag, man skulle kunna säga måndagen som blev inställd.

Vad som sker ikväll är ett orskrivet blad.
Bara deg, imorgon vill jag inte vara lika morgonseg :)

HÄJJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0