Tiden rusar iväg just nu

Jag vill ha fler veckodagar ibland, just idag känns det som att en vecka på 9 dagar skulle sitta fint.
Finns så mkt jag ska hinna med den här veckan
Framför allt så ska det packas
Skolan och träningen ska skötas
På fredag ska jag vara barnvakt, hela dagen i think.
På lördag ska jag till Selma som ska sy min balklänning och ta mått.
Jag fyller år och på söndag och på söndag går flyttlasset! :D
Jag har en hööööög med tvätt som ska tvättas med en tvättmaskin som vägrar, jag har nog en del att stå i men jag trivs nog ändå, fast den här veckan skulle jag vilja ha 9 dagar..Två dagar extra skulle ju vara toppen :P

Idag har jag inte gjort så himla mycket.
Donat på stan, följde med mamma på sjukhuset en sväng.
Tränade Bodyjam, Aerobic och core
Nu känner jag att mina ben inte orkar bära mig riktigt.
Jag vart även utelåst idag, och vad gör man i ilsbo i en halvtimme i kyyyla?
Tacka Maja att hon var vaken, annars hade jag nog satt mig ner och grinat en skvätt.

Nu ska jag gräva ner mig i sängen och somna lätt av ögonlockens tyng!
Galet trött!

Puss å kraaam


Kommentarer
Postat av: JohannaN

Inga fler veckodagar tack! Om det inte blir fler helg dagar, då är det okej ;)

2009-02-24 @ 23:31:26
URL: http://johannaniclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0