X-trafik kan brinna upp :)

Kom hem senare än tänkt igår.
Började men att jag körde lite bodyjam men fick avbryta, nu säger verkligen benhinnorna ifrån, nya skor hej!
bootypower behöver inte göra ont om man skiter i åttorna, så det fick bli lite rövträning också.
Här var det egentligen meningen att jag skulle duscha och åka hem.
Men bodybalance var allt för lockande, så det fick bli lite sånt med.
Verkligen ett jättehärligt pass, liksom ljuvligt.. haha
Så här tänkte jag ta tio över nio bussen.
MEN MAN SKA INTE LITA PÅ X-TRAFIK!
För tydligen kan man ha vilket numer man vill på bussarna och hoppas på att folkt förstår.
34:an heter nu mera 29:an? närå, men igår verkade fallet vara så.
Så jag hoppade inte på bussen för jag trodde den skulle till sundsvall som det stod, bara det att busschauffören glömt byta linje.
Så i min ilska gick jag upp mot öster i 10 minusgrader och raggade skjuts av min far!

Idag är det fredag den trettonde.
Ingenting har hänt mig än så länge..
Det är helg och jag är mer glad än någonsin att få slippa broman i några få helgdagar.

Inatt drömmde jag en mardrömm!
Mina benhinnor var ett hopplöst fall och att jag aldrig mer skulle kunna återgå till träningen igen.
Det skulle ta hela mitt livs tid att läka med hjälp av bara vila..
Jag kunde heller inte operera dom, för då skulle jag med stor sannolikhet få amputera mina ben.
Jag grät och grät, för vad skulle jag nu göra?
Jag ber på mina bara knän att det inte är en sanndrömm, haha !

Plikten kallar
See yaa!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Glad Alla Hjärtans Dag! ;-)



mvh; Andreas

2009-02-14 @ 10:04:43
URL: http://xecitstair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0