Live your life

Vilken trevlig kväll jag och Anna haft.
Började med att vi lagade mat och vart sittandes vid köksbordet med kaffe fram tills nästan nyss.
Ja, det finns mycket att prata om.
Det finns många sett att se livet på, alla är vi ju olika.
Själv är jag en sån som vill leva upp till varje dag, Jag har långt kvar att leva
(kan ju hoppas, döden står armkrok med varje individ) och vill leva livet så länge jag kan, göra sånt jag mår bra utav och nästan inget ska ju behöva stoppa mig.
Men en sak vet jag, det jag inte gör när jag är ung för att jag fegar ur, kommer jag ångra att jag inte gjorde när jag sitter där, 95 år gammal på ålderdomshemmet och blickar tillbaka.
DO WHAT YOU WANT! Lev livet, det känns bäst då:)
Sen när man skaffat sig familj med barn, jobb och ett större ansvar kanske det ser lite annorlunda ut, men man ska inte sluta leva för det inte... är min teori :)
Det är konstigt hur olika man ser på livet.


Idag var vi duktigta, Anna, Jag och Emma.
Först 1,15 timme med Bodyjam
sen 20 minuters springtur på löpbandet, sådär på ett ungefär 3 km.
och sist men inte minst Bootypower.
Kärlek.

Nu ska jag sova.
Imorgon ska jag försöka vara kreaktiv på matten.
Men vi kan redan nu hejja på Blixten.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0