Voltaren gel


Vaknade utav att vår vaktmästare stod och skrek nere i trappan.
Han viklle bara fixa några el-uttag, men lite paff blev jag nog.

Tog mig iväg till skolan iallfall,  vart en power walk från forss, typ 1 till 1,5 km eller så.
Satt och åt lite sallade med theo och hoppade iväg på lektion, trodde vi ja.
Här fick vi jobba vart vi ville, så alla åkte ju självklart hem, men inte jag inte.
Stannade kvar i skolan och skrev klart mitt arbete, så nu kan vi checka av det också :)

Idag ska jag visa kroppen vem som bestämmer.
Nu får det räcka med benhinnor och hälsenor som krånglar.
Voltaren gel - HERE I COME!
Man kan ju hoppas att det fyller sin funktion iallfall..

Sitter i opdatasalen och slöbloggar i väntan på att min kusin Emma ska sluta för dagen.
Vi drar nog hem till henne och dricker en koppkaffe innan träningen :)

Ha en fin dag.
HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0