Helgen utan vila

Helgen man tackar den 27 då det trillar in en peng på kontot.

Fick iallfall sova ut idag, började inte för ens klockan halv två
Och nu är jag äntligen hemma, efter en sjukt ovanligt lugn kväll på bållebo.
Imorgon blir det ingen vila, imorgon börjar jag jobba innan tuppen klivit upp.. 06:45, mindre kul.
Jag som hade "sagt upp" mig och allt, men jag kunde ju inte säga emot när chefen ringer och bönar och ber för att få mig tillbaka, och lockar med att ta bort mig helt från avd.2. Okej, det fick jag gå med på.
Håller mig bara inne på 3an där det är trevlig personal och patienter som man är van vid.


Jag ska nog snusa kudde strax.
Jag är sugen på att åka in och springa lite på springbandet imorgon efter jobbet.
Men jag tror jag läre plugga lite inför prov, reovisningar och dyligt.


Simma lugnt, sköt om dig, ha en bra kväll!
Godnatt
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0