...

Kul, kul och se.. Klockan närmar sig två, och jag börjar jobba 7 här ligger jag med en magkännsla som säger mig att.... imorgon slår vi näven i bordet..
Hej magkatarr, hej stress, oro och ångest.
Just nu vill ja bara släppa en bomb, jag vet inte av vad, ilska, oro, ångest..? vi tar allt i en och samma bomb.
Jag vet nu helt klart att jag har väldigt svaga nerver, helt enkelt får jag ta och acceptera det.. Men inte kommer jag längre för det.
Det är ett måste, alltihopa är ett måste..
inte fan konstigt att man har magkatarr och stressar över saker som man egentligen inte borde stressa till...
fan.
Det äter ju upp mig innifrån.........
Skolan kan förstöra så mycket, så jävla mycket!

Fan för praktik.
Men hejdudärjohanna
Du får inte välja avdelning själv, för det gör mina gulliga lärare åt dig.
Inte en enda ur klassen är på samma avdelning.
Din handledare heter: DU FÅR TRE
En är av dom som jag träffat blir förmodligen sjukskriven..
Så hej, vi kanske ger dig en 4:e




Det vart iallafall en del träning idag.
Den finns en sak som får mig att skaka av mig allt och alla bekymmer, och jaa, det är träningen. Freeak out!
Det finns ingenting som stör, helt galet.. Men man kan inte träna 24 timmar om dygnet. Nä för det finns massa måsten..
Jajaa, det vart iallfall Bodyjam, aerobic och core, galet skönt, jobbigt och härligt. haha.

OCH SNÖN, SLUTA!


Jag behövde, häj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0