Ingen koll på dagarna


Idag har jag orkat vandrat på stan en stund.
Jag och Ingrig, Genom allt.
Vi tog en fika, Ingrid klippte sig hos frisören, vi köpte två fräsig linnen åt henne.
Sen köpte hon sig ett halsband, med en ängel. Mycket sött.
Vi går också förbi hollywod tusen gånger så jag fick drömma om en skinnjacka.
Det är synd att dom ska vara lite dyr, men dom är ju så snygg...Det liksom svider till i ögonen!

Ingrid och Jag har iallfall haft en helt mysig kväll, natt och dag, massor med godis och fika, och shopping till henne :)
Hon sov ju här inatt den lilla tösen :)
Min lillasyster är en stjärna.

När jag kom hem var jag helt slut, galet slut!
Aldrig ger sjukan med sig.
Jag kommer nog vara förkyld och febrig resten av mitt liv känns det som.

Nu ska jag nog kolla på rallybrudar.
Tycker den är rätt okej, lite rolig mellanåt.

Ge mig träning
Ge mig vår
Ge mig sommar
Ge mig lov
Ge mig studenten
Ge mig en skinnjacka
Ge mig sommar igen
och sen behöver jag inte så mkt mer just nu ;)
Kanske en liten godis, men det har jag i skålen från igår.

Film var det ja.
Sköt om er.
Hare fint
HÄJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0