Lördag, känns som söndag

Började dagen men lite bodybalnce klockan tio över elva.
Verkligen ett härligt pass, inte allt för ansträngande och mycket lugnande.
Precis vad jag behöver, som stressar dygnet runt för ingenting.
Tänkte ta mig en tur på springbandet idag också, men dom var nerplockad i smådelar, för på gymmet höll de på att göra om, och det verkar bli riktigt bra =)
Nu är jag hemma hos mor min och tittar på melodifestivalen.
Hade inget bättre för mig ikväll, så jag åkte med mamma hem och sover här i natt.

Nu jävlar är jag less på att vara såhär riktigt vinter blek.
Man mår så fruktansvärt dåligt av att vara blek, eller iallfall jag gör det, man känner sig så jävla ful och dessutom har jag ett hår som verkligen behöver färgas, så nu ser man ut som nått, jag vet inte vad.
Men imorgon blir det färgning av hår och solning på bruno med mammi :)
Sen blir det hundkurs, ska försöka få nå pli på Russin, har kommit osams med henne nu minst en gång om dagen sen i onsdags.

see ya
ha en fin kväll :)
Kram ba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0