Men jag orkar verkligen inte!


Jag trodde jag var frisk.
Kunde inte slita mig från gymmet.
Varken igår eller idag.
Nu mår jag röv, kan varken prata eller svälja för jag har så sjukt ont i halsen.
Inte bättre imorgon lär ja hälsa på hälsocentralen.
Nu blir det vila från gymmet, iallafall imorgon, säkerligen på torsdag med.
Hellre bli riktigt frisk än att gå runt och aldrig få bli frisk.
Det fick inte hända, när man väl är riktigt igång och på G så skiter det sig.
Men klart att min kropp inte skadas av några dagars vila, snarare att den niger och tackar ;)

Inatt är jag hundvakt åt Exi, annakarolinas hund.
Skönt med lite sällskap.
Galet vad mörkrädd jag är.

Nu blir det sova, vila och åter igen vila.

Godnatt medmänniskor.
Pössnn flyger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0