Strålande kalas väder

Och helst hade jag velat kommit uten sväng idag nu när solen kikat fram såhär.
Men jag ska vara instängd på avd 8 från 14 till 22, jag längtar inte.
Men det är sista praktiken i den här utbildningen nu, sen är det bara några få veckor kvar i skolan.

ALL MY LOVE TO DAGENS VÄDER, kanske är våren påväg nu.. ?
Det kan ju inte finnas nå mer snö nu tkr ja..

Har varit med mammi, mormor och bror en stund idag, varit och handlat och mor och bror har tagit massa prover.
Diskat har jag också gjort och plockat ihop lite, men det är rätt svårt att få ordning när det inte är färidgt renoverat, med Brorsan kommer hit idag och börjar på.
Så har jag tur kanske det är klart innom kort.
Det skulle ju vara rätt nice, är en aning trött på flyttlådor, säckar, skräp, röra och ännu mer röra.


None

Jag känner att jag saknar dessa tre små sötnosar!
Blir nog en tripp till Yttre någon dag framöver.

Men du, plikten kallar.
I see u !
Ta hand om dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0