Vad ska man ha som rubrik då


Då var det färdigflyttat, skönt :)
Har en del att stå i, köket har börjat fått form, men tvrummet och det där är fortfarande en katastrof.
Väntar på nya tapeter liksom.
Var ner på stan en sväng idag och fixade internet och köpte lite föda.
Var till iggesund och fixade mått och donigar till balklänningen :)
Nu sitter jag här och bara glor runt lite på nätet, ska snart ta och packa träningsväskan och dra mig ner på hudikgym för att köra lite bodystep och afrodance, det blir nog härligt.
Känner att jag är lite seg i kroppen, men det ska nog gå fint =)

Frida sov här i natt, det var trevligt att få lite sällskap.
Nu öppnade någon yttredörren, men vem det var såg jag inte..
Hoppas den bara for upp ändå, eller så jag något som känner för att vara här.

Nu ska jag kila, ha det bra gott folk.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0