And here we go agin

Nu har det varit lite dött här på bloggen.
Anledningen är den att jag inte haft nåont som helst tid.
Har det inte varit det ena så har det varit det andra.
I vilket fall så har det inte hänt något speciellt vad jag kan komma på.
Valborg vart väl en rätt lyckad och lugn kväll.
Var ut igår med Maja, Sara och Frida.. Ja,håll i hatten, men jag hade galet roligt och nästan spiknykter.
så idag har jag mått hur bra som hest, städat toan, plcokat ihop en del.. tog en promenix till nordanå och tillbaka, sådär 2 mil visade min stegräknare, jag och Emma bestämde oss för att vara ute i friska luften idag ist för på hudikgym.

Imorgon drar en ny ångestladdad vecka igång.
Tacka träningen som får mig att orka, och hålla igång nu.
Men nu är det bara 26 dagar kvar, var av 14 på broman resten är skolresor och annat joll.

Nu blir det till att sova så man är i någorlunda form tills imorgon iallafall.
Godnatt :)




Det är inte lätt när det är svårt.
Men ibland måste man acceptera sanningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0